صفحه کابینت درخت سبز
نوشته شده توسط : شهرچوب

صفحه کابینت درخت سبز:

صفحه کابینت درخت سبز محصول شرکت درخت سبز از قدیمیترین شرکتهای تولید کننده صفحه کابینت ام دی اف در ایران می باشد.
صفحه کابینت ام دی اف درخت سبز در دو کیفیت با متریال ایرانی و خارجی تولید می شوند که همین امر در قیمت گزاری و ضمانت کالا برای مشتریان تفاوتهایی ایجاد می کند. صدالبته که تفاوتها باعث ایجادحق انتخاب برای مشتریان و مصرف کنندگان گرامی می شود.

ابعاد و مشخصات صفحه کابینت درخت سبز:

صفحات کابینت درخت سبز از روکش ASD ترکیه با بالاترین کیفیت ممکن تولید می شوند. همچنین مغزی ام دی اف صفحات ام دی اف تایلندی درجه یک می باشد. صفحات ایرانی درخت سبز از مغز ام دی اف آرین سینا تشکیل می شود اما روکش همان روکش ترکیه ای با کیفیت عالی است.
صفحه کابینت ام دی اف درخت سبز همانند همه صفحه کابینت های ام دی اف موجود در بازار با طول 410 سانتی متر و درعرضهای 60 ، 65 ، 75 ، 90 و 120 تولید می شوند.
صفحات با عرض بیشتر از 60 سانتیمتر عموما سفارشی هستند و بصورت ضریب5 قابلیت تولید دارند.(70 ، 80 ، 85) هم امکان سفارش گزاری می باشد.
ضخامت صفحات کابینت درخت سبز در سه سایز 32 میل ، 48 میل و 64 میل است . دو سایز 32 و 48 میل بصورت نرمال سفارشی و سایز 64 میل بصورت سفارش خاص درنظر گرفته می شود که قبل از سفارش گزاری باید حتما استعلام و هماهنگی های لازمه با خود کارخانه برای تولید انجام شود.

برندهایی نظیر سرخ چوب ‌و آسیاچوب البرز رقبای شرکت درخت سبز می باشند که ازنظر کیفیت بسیار سطح بالا و خوبی دارند. در سطح دیگری شرکت صفحه کابینت نوا رقیبی قدرتمند و منحصربفرد است زیرا تمامی صفحات خود را بصورت دو رو و ضدآب تولید می نماید. شرکت درخت سبز از روکش های ایرانی مانند آرتاویل و یا وایا که درصفحاتی مانند تلکا است استفاده نمی نماید.

کاتالوگ رنگهای صفحه کابینت درخت سبز:

کاتالوگ رنگ صفحه کابینت درخت سبز شامل بیش از 100 رنگ زیبا است که در دو فینیش براق و مات تولید می شوند. تعدادی از کدهای صفحات مات درخت سبز بصورت بتنی و دارای برجستگی های شبیه به بتن می باشد که از زیبایی خاصی برخوردار هستند.
کیفیت روکش صفحات درخت سبز باعث می شود که برای استفاده طولانی مدت بسیارگزینه خوبی باشد زیرا که رنگ زیبا و زنده ای به مصرف کننده ارائه می کند و همینطور تثبیت رنگ خوبی برای زمان طولانی دارد و دچار تغییر رنگ نمی شود.

خرید صفحه کابینت درخت سبز:

برای خرید صفحات کابینت درخت سبز میتوانید کد خود را از وبسایت شهرچوب (چوب سیتی) و همینطور مات یا براق بودن را انتخاب نموده و با شهرچوب تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی صفحه کابینت درخت سبز خاوران و چهاردانگه:

شرکت صفحه کابینت درخت سبز همچون برندهای معتبر و فعال دیگر در بازار دارای نمایندگی های مشخص خود می باشد که درتهران در شهرک صنعتی خاوران و چهاردانگه و همچنین خیابان دلاوران تهران فعال هستند . دردیگر شهرهای ایران هم عموما دارای نمایندگی های مجاز و عوامل فروش خود می باشد.

کارخانه صفحه کابنیت درخت سبز:

کارخانه درخت سبز درسال 1373 با هدف تولید مصنوعات چوبی و پنل های چوبی شروع به فعالیت نمود.
این کارخانه که درشهرک صنعتی کوثر اشتهارد استان تهران می باشد بعد از مدتی اقدام به تولید صفحات کابینت پست فرمینگ (Post Forming) نمود و بسرعت جایگاه خود را دربازار ام دی اف و چوب ایران پیدا کرد.
بعد از موفقیت در تولید صفحات کابینت شرکت اقدام به اضافه نمودن رنگهای بیشتر و متنوع تر با فینیش های براق و مات کرد و درادامه ماشین آلات و تکنولوژی روز را به کارخانه اضافه نمود تا بتواند سرعت تولید و همچنین کیفیت تولید خود را بالاتر برده و بتواند پاسخگوی حجم زیاد مشتریان باشد.
یکی دیگر از اقدامات مثبت و متفکرانه درخت سبز آن بود که برای حفظ کیفیت و ذهنیت مشتریان که درخت سبز را بعنوان یک شرکت با محصول برتر و عالی شناخته بودند اقدام به تامین مواد اولیه خوب از کشورهایی مثل ایتالیا ، آلمان ، فرانسه و اسپانیا نمود.
همچنین داشتن بخش تحقیقات و توسعه یا همان R&D باعث شده تا این شرکت کیفیت خود را حفظ نموده و دارای تیم چندتخصصی برای تولید مصنوعات چوبی باشد.
صفحات درخت سبز بدلیل تفکر مثبت و خردمندانه مدیران این شرکت دارای ضمانت و گارانتی و خدمات پس از فروش است که اولین شرکتی هستند که صفحات خود را گارانتی می نمایند.





:: برچسب‌ها: صفحه کابینت درخت سبز , درخت سبز , صفحه کابینت ام دی اف ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 تير 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: